3 év jótállás 14 napos elállási jog
  • Kiárusítás
  • Black Friday
  • Újdonságok
  • Újracsomagolt

Gyakran ismételt kérdések

Milyen költségekkel jár a szállítás?

A rendelés szállítási költsége:

  • normál méretű termékek esetén: 1 490 Ft
  • túlméretes termékek esetén: 4 090 Ft

Melyik szolgáltató kézbesíti a megrendeléseket?

Termékeinket az ExpressOne futászolgálat szállítja ki. A szállítási határidő változhat a megrendelés mennyisége és súlya miatt. A kiszállítás az első zárható ajtóig történik.

A megrendeléseket általában a visszaigazolást követően 2 munkanapon belül kiküldjük. Banki átutalás esetén szükséges számolni a átutalás feldolgozásának idejével, ami 1-2 munkanap szokott lenni.

A vállalt szállítási határidő a megrendelés mennyiségétől függ. Számításaink szerint 30 kg-ig általában 4-6 munkanapon belül kézbesítjük. Ennél nagyobb csomagokat speciális szállítmányozással, 7-9 munkanapon belül vállaljuk.

A szállítmányozó kiválasztása az optimalizáció érdekében automatikusan történik, ettől eltérni sajnos nem tudunk.

A szállítással kapcsolatotos bővebb információkat a szállító honlapján találhat.

FONTOS! A megrendelés során nincs mód a konkrét szállítási nap, vagy időpont megállapítására.

Változtathatok a megrendelésen?

A termék kiküldését megelőzően a megrendelését még módosíthatja. A megrendelés kiküldését követően a módosításra már nincs mód, az adatok változatlan tartalommal a szállító felé továbbításra kerülnek.

Amennyiben a szállítással kapcsolatosan pontosításra lenne szüksége, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítóval.

Amennyiben nehézségekbe ütközik, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Nem érkezett csomagkövető link a megrendelésről

A megrendelés kiküldését követően az email címére küldjük a csomagkövető hivatkozást.

30 kg-ig általában 4-6 munkanapon belül kézbesítjük. Ennél nagyobb csomagokat speciális szállítmányozással, 7-9 munkanapon belül vállaljuk.

A csomag állapotát az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizheti.

Ellenőrizni szeretném, hogy hol a megrendelésem

A szálltási határidő a termék méretétől függ.

30 kg-ig általában 4-6 munkanapon belül kézbesítjük. Ennél nagyobb csomagokat speciális szállítmányozással, 7-9 munkanapon belül vállaljuk.

Javasoljuk, hogy a a csomag állapotát az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizze.

Amennyiben úgy tűnik, hogy a csomag késik, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A megrendelés késik / A csomagkövetés megakadt

Amennyiben úgy tűnik, hogy a csomag késik, javasoljuk, hogy a a csomag állapotát az alábbi hivatkozásra kattintva ellenőrizze. Majd vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

A csomagkövetés szerint a csomagot kézbesítették, de én nem tudok róla

Kérjük, győződjön meg róla, hogy esetleg a környezetében nem vették-e át az Ön csomagját. Amennyiben biztos benne, hogy senki nem vette át és mégis kézbesítettként szerepel, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal.

A rendelésem csak egy része érkezett meg

Abban az esetben, ha a küldeményének csak egy részét kézbesítette a futár, ellenőrizze le kérjük először a rendelés csomagkövetését a következő hivatkozáson. Előfordul ugyanis, hogy a rendelés egyes tételei több, különböző csomagban kerülnek kiszállításra. Amennyiben nem így történt, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Amennyiben a termék bizonyos része, ill. tartozéka hiányzik, úgy ellenőrizze le a csomagolást, mivel a termék bizonyos részei az eredeti csomagolás alján találhatóak, a hungarocell kitömés alatt. Amennyiben nem találta meg a keresett tartozékot, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Alkatrészeket is árulnak?

Amennyiben a kézbesítés során a termék hiányosan érkezett, vagy a garanciális idő alatt meghibásodott az egyik alkatrész, vegye fel velünk a kapcsolatot. Egyes termékeinkhez külön elérhetőek a kiegészítők, amik megvásárolhatóak.

Sérült termék érkezett

A csomag átvétele során különös gondot szenteljen a csomag külső állapotára. Amennyiben a szállítás során a csomag, vagy annak sérült, kérjük az alábbiak szerint járjon el:

Készítsen fényképeket a sérülésről, illetve a sérülten érkezett termék csomagolásáról. A szállítás során megsérült terméket legkésőbb 48 órán belül jelezni kell az alábbi hivatkozásra kattintva.

Amennyiben problémákba ütközne, vegye fel velünk a kapcsolatot.

fel