3 év jótállás 14 napos elállási jog
  • Kiárusítás
  • Black Friday
  • Újdonságok
  • Újracsomagolt

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok leiratkozni a hírlevélről?

Szeretne leiratkozni hírlevelünkről? Szerintünk ez nagy kár! Tehetünk még valamit önért? Ha nem, a hírlevélről való leiratkozás legegyszerűbb és leggyorsabb módja a hírlevél végén található linkre kattintva történik.

Hol találok információt a SIRET számról és a cégbejegyzésről?

Az Ön megértése érdekében: A SIRET szám a cégbejegyzésben megadott szám.

Itt vannak az információink:

Itt vannak az információink:

CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Cégjegyzék: Wallstr. 16, D-10179 Berlin HRB 98898
Cégbíróság: Berlin: Charlottenburg kerületi bíróság, CIF: DE 814529349, WEEE-szám: DE 46906833
Ügyvezető igazgató: Eben Sermon, Dr. Nedim Cen

Hogyan tudom megváltoztatni a számlaadataimat?

Ha bármilyen kérdése van a márkaboltjaink fiókjával kapcsolatban, vagy szeretné megváltoztatni az abban szereplő adatokat, egyszerűen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Csapatunk gyorsan és egyszerűen tud segíteni Önnek.

Hogyan tudom törölni az ügyféladataimat?

Biztos, hogy deaktiválni vagy akár törölni szeretné az ügyféladatait? Egyszerűen lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Kaphatok összeszerelési vagy javítási szolgáltatásokat a termékekhez?

Jelenleg nem tudunk helyszíni összeszerelési vagy javítási szolgáltatásokat nyújtani - de dolgozunk rajta. Ha bármilyen kérdése van, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Lehetséges az ajándékcsomagolás?

Nem, még nem kínálunk ajándékcsomagolást. Tételeinket barna, erős dobozban szállítjuk.

Megadható-e az EORI-kód az EU-n kívüli megrendelésemhez?

Jelenleg csak Európán belül értékesítjük termékeinket. Mivel nem exportáljuk termékeinket Európán kívülre, nem küldhetünk EORI-kódot, de ügyfélszolgálatunk szívesen válaszol bármilyen kérdésére vagy észrevételére.

Hogyan rendelhetek?

A megrendeléseket weboldalunkon vagy ügyfélszolgálatunkon keresztül adhatja le.

Foglalhatok termékeket?

Jelenleg nem áll módunkban termékfoglalás, de dolgozunk rajta.

Mit tegyek, ha a rendelésemet törölték, és a visszatérítést minden értesítés nélkül adták ki?

Ha megrendelését törölték, annak oka lehet, hogy a megrendelés leadásakor nem állt rendelkezésre szállítási szolgáltató, vagy a termék már nem volt raktáron. Sajnáljuk! Célunk a szállítási késedelmek elkerülése és az Ön tervezési biztonságának növelése. Ezért a vásárlási összeg visszatérítése már úton van Önhöz.

fel